24/12 00.00



God Jul! :D Klockan har precis slagit 00.00 nu när jag skriver detta :) Detta är andra gången jag skriver tror jag, jag hinner aldrig/orkar aldrig skriva så det blir mest inlägg från Jäni, men det gör inget ♥
Idag har jag städat mitt rum, det var mindre kul. Sen träffade jag Jäni medans jag var ute med hundarna, vi bytte julklappar ( som Jäni redan har berättat ) . Jag fick en jättefin Guns n' Roses tröja! ♥
Sen har jag städat lite mer på mitt rum.. Det måste vara rent och fint "idag" när folk kommer på besök. Lite släktingar kommer hit vid två tiden, då ska vi äta lite julmat, sen ska vi se på kalle anka såklart! :D Sen så stannar dom en stund, sen åker dom hem och då kommer farfar och då ska vi öppna julklappar :D Undra vad man får iår ? Förra året fick jag min laptop men mamma har redan sagt att det inte kommer bli något stor detta året. Men men , det är ju inte klapparna som är viktigast, det är ju att umgås med personer som man älskar! ♥
Sen idag har jag även satt upp mit hår i små 'knorrar' efter att jag hade duschat så får jag se om det blir några lockar imorgon, annars får jag väl ta tid och ställa mig och locka det eller platta tillbaka det så det inte ser konstigt ut. Jag har även fixat mina naglar idag. Jag satte på egna lösnaglar som är från depend. Jättesöta faktiskt:)

En liten bild på dom slängde jag in också ! :) Alldeles nytagen ;)
Men nu ska jag lägga mig och läsa. Godnatt & God Jul! Kramar Lajza ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0