26/12 Annandag jul

Hallå där kött och blåbär! Lajza här! :)
Tänkte dela med mig av min jul lite ;) Julafton var jätterolig! :D Först åt vi mat vid 2 tiden. Sen så kollade vi på Kalle Anka såklart! :D Sen var det lite efterrätt som mamma hade bakat. Cheescake med pepparkaksbotten. mums! Sen så satt vi vid köksbordet och bara tog det lungt och pratade med våra gäster.
Sen åkte de hem och farfar kom hem till oss och vi öppnade julklapparna :D Jag fick pengar, kläder, lite småsaker och ett Wii :) Världens roligaste spel ju ;) Sen igår på juldagen så åkte vi till mellandagsrean på expert, siba, mediamarkt och onoff. Inhandlade en ny telefon ;) En nokia 5800 svart :) Touch mobil vetni ;) Idag så har jag först varit på allum och kollat in mellandagsrean, det blev ett par nya skor, en födelsedagspresent till min lillebror som fyller 11 imorgon! Sen blev det en liten mobilväska till min mobil, ska vara riktigt försiktig med den nu :) Sen blev det också en mineral ögonskugga. Mörk brun typ :) Asfin :D Sen så åkte vi hem till min moster på den årliga julmiddagstraditionen xD Det var väl sådär kul. Alla satt och höll på med de två nya människorna i släkten ^^, Så söta var dom :) Cirka 2 måndader bägge två :) Nu sitter jag hemma hos Jäni och vi kollar lite på MTV men nu ska vi sätta på Harry Potter och halvblodprinsen, haha misstolk på hög nivå! Men isåfall tar jag Harry.

Kramar Lajza ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0