Fredag 25/12-09

Hejsan Jäni här!
Nu är julen äntligen avklarad, sjukt skönt. Tycker att det är rätt jobbigt när man ska köpa julklappar, man måste ju hitta den perfekta julklappen för varje person! Sedan ska julklapparna slås in, vilket jag inte alls är duktig på så det är det inte kul. Och när man väl ska lämna julklapparna måste man åka runt och så är det julmiddag och massa mat. Man blir ju jättemätt vid första sittningen, tänk sedan när man ska äta julgodis och kanske till och med ska äta någon annanstans också. Jag är iallafall nöjd med julen 09. Fick det jag önskade mig, förutom en x-box 360 >_<' Men jag köper nog en till min födelsedag! Jag har iallafall fått en underbar kimono! Den är svart med lite mönster på ärmarna, går till knäna ungefär. Jag älskar den! Igår firade jag jul med min mors släkt. Min kusin på 5 år (snart 6 å) ritade av mig när jag satt och messade xD Hon sa hela tiden 'du sitter ju och skriver på din telefon hela tiden!' Vissa tycker att det kan vara gulligt mig jag tycker nog att hon är mer irriterande. Klänger och ska alltid vara med en. Som en ouppfostrad hundvalp nästan, men det är ju bara vad jag tycker om min lilla kusin! Klockan är i skrivande stund 00.36 och jag funderar på att slagga snart. Lajza sa att jag skulle skriva på bloggen istället så det gör jag! Idag har jag firat jul med min fars släkt. Det var la trevligt antar jag. Fick ju godis, det gillade jag!

Mina favoritjulklappar i år:
• kimono
• rosa rutiga pyjamasbyxor med grå t-shirt
• vita fluffiga tofflor
• lite saker från Frankrike & England

Kort och gott, julen var rätt bra och jag är nöjd med julklapparna!
Kram Jäni♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0