Lördag 13/1-10 [] alla hjärtans dag imorgon!

Bonjour, Jäni här!
Lajza dissar tydligen våra planer om att titta på melodifestivalen ikväll och sova över så jag tog chansen och åkte och shoppa! Glömde inläggen i mina skor så jag köpte ett par svarta blommiga låga skor att ha så länge ;) Sedan köpte jag också ett par lila låga Fred Perry! Jättesköna. Hann dock inte köpa min Chai Latte :( Men köpte iallafall en alla hjärtans dag present. Det är ju redan alla hjärtans dag imorgon! Säger dock inte vad jag köpt eller till vem, han kanske hittar hit x) Men jag ska iallafall försöka få Lajza att hitta på något med mig, eller personen som ska få min present ;) Hehe. Jag ska la käka middag rätt snart. Har sovit bort hela dagen känns det som. Gick upp vid halv två tror jag. Käkade frukost för att sedan åka och shoppa. Sitter och lyssnar på lite mysiga låtar och pratar med en mysig person :') Hoppas på en bra kväll och morgondag!
Sorry för dålig uppdatering, det är så sjukt mycket i skolan och med vännerna för både mig och Lajza. Hon hälsar!

Kram Jäni♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0