Onsdag 17/2-10 [] Snö & Drömmar

Hello, Jäni här!
Jag har märkt att det mest är jag som skriver. Vet inte varför, Lajza hade skrivit ett långt inlägg men hon råkade radera det och orkade inte skriva om. Men det får räcka med att jag skriver lite då och då och hon någon gång. Det blir kanske lite ändring på det sen :P Uhm.. just nu sitter jag o chattar med lite folk. Är inte särskilt trött än. Inte så konstigt med tanke på att jag o Lajza sovit typ halva dagen :D Men jag somnar nog om en stund ändå, bara jag får lyssna på lite skön musik somnar jag på 2 sekunder! Det är rätt soft. Dock inte om det händer under en mattelektion xD Och nu börjar jag fundera på varför vi ens har en blogg. Är det någon som läser den? Och om någon gör det, bryr den sig då? Varför ska man blogga om sitt ointressanta liv lixom. Men jag gör det ändå för jag har absolut inget att göra. Och jag älskar att skriva på datorn :'D Nästan allt med datorer är kul! Men nu har jag verkligen inget mer att skriva. Godnatt ni som läser!

Kram Jäni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0