Lördag 2/1-10 [] Första inlägget år 2010!

Shue Jäni här!
Nyårsafton var awesome! Först var det middag med min familj, dvs. mor, far & syster. Sedan spelade vi lite spel, som alla andra år xD Uhm, sedan åkte körde min mor till Sandrisch och så plockade vi upp henne. Efter det bar det av till Bessie! Vi kom till henne och så.. satte vi på en film om jag inte minns fel. Vid halv tolv gick vi ut och ingen var ute. Så vi satte oss lite o sen började raketerna flyga och fara! Det är vackert måste jag säga. Jag somnade vid fyra på ett ungefär. Bessie vaknade vid 12 och jag och Sandra vid 14 :P Hehe, vi gillar att sova länge. Men det är ju lov, det hör till! Igår var det bara att slappa på kvällen med Lajza, vi tittade på första säsongen av The Simpsons! Skoj. Sedan gick tiden och nu är det den andra januari 2010. Jag sitter och äter lite godis och snackar på msn. Hon sitter och sjunger lite för mig :'D Det är jättefint! Hum.. jag ska återgå till mitt godis nu (a)

Kram Jäni♥
Vi sitter på msn o har kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0