Lördag 2/1-10 [] Mycket ledig tid = mycket sömn

Shue Jäni här!
Jag sitter och är nyvaken, klockan är då snart tre! Får börja vänja mig vid att lägga mig i tid snart asså. Börjar ju skolan om 5 dagar.. yay. Lovet har gått väldigt fort tycker jag. Men nu är det dags att gå upp i tid så man hinner göra saker. Har sovit igenom nästan hela lovet. Jag ska snart ta en dusch och sedan äta en rejäl frukost. Sedan blir det nog till att ringa Lajza, vi kanske skulle hitta på något idag. Jag känner för att verkligen göran något, inte bara sitta hemma o slappa. Jag vill åka nånstans.. vet inte vart bara xD Nu känner jag att magen längtar efter mat. Ska gå och duscha då!

Kram Jäni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0