Måndag 18/1-10 [] Sjukt dålig uppdatering!

Shue Jäni här!
Uppdateringen har varit väldigt dålig. Inte skrivit på 16 dagar ju :O Detta beror på att både jag och Lajza har varit upptagna med skolan och personliga saker. Det är ju så mycket med skolan. Jag måste höja mig i praktiskt taget alla ämnen! Och Lajza har ju slutbetyg och allt. Tänk i höst, då blir jag utan Lajza i skolan. Hur ska det gå?;) Haha. Jag och Lajza var och såg på New Moon i lördags. Vi vann ju 2 biljetter och såg den. Jag är inget stort fan av filmerna som baseras på Stephenie Meyers böcker i Twilight serien. Tycker själv att böckerna är mycket bättre. Hade förväntat mig mer av filmen faktiskt, så jag är glad att jag slapp betala (a) Jag måste åka in till stan någon dag och köpa födelsedagspresent till min käre vän Bessie som fyller 15 år! Hon är fyra dagar äldre än mig, det betyder att även jag fyller år snart :D Då blir jag lika gammal som Lajza :') Hon är väl fyra månader äldre än mig tror jag. Ska se om jag hinner träffa henne sen, annars blir det till att sitta på msn och chatta :'D Jag funderar på en ny design på bloggen, tar gärna emot förslag på hur den ska se ut. Just nu har jag gjort det väldigt enkelt i grått. Ska fråga Lajza om hon har några förslag också. Men nu ska jag lyssna på musik och redigera lite bilder!

Kram Jäni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0