Söndag 21/3-10 [] Strömavbrott & ny design!

Shue folket, Jäni här!
Jag satt här och fixade lite med designen förut och helt plösligt vart det kolsvart och jag sökte efter min mobil. Hittade den inte så tog beslutet att sätta mig på golvet och krypa och leta efter en ficklampa! Hittade vad jag sökte och tog mig tillbaka till rummet för att ringa Lajza. Hon hade också strömavbrott. Jag gick upp till min syster för att kolla läget, hon satt tydligen och kollade på skräckfilm och var lite smått.. ja rädd i brist på ord. Så jag fick sitta med henne tills hon gick och la sig. Efter lite mer än en timme kom stömmen tillbaka (y) Då satt jag och pratade i telefon xD

Sen gick jag då till datorn för att göra om allt med bloggens design jag påbörjat. Detta är bara tillfälligt, Lajza har lovat att vi ska gå ut och fota och sätta oss och fixa. Jag hoppas att det fortsätter att bli soligt här så att man får några fina bilder.

Men nu är jag rätt trött så ska ta och dra mig! Godnatt och ha en bra dag :)

Kram Jäni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0